Farbror doktorn

Jag ha varit på  bup idag. Kändes ganska bra. Ska fortsätta med Soloft medecinen. Den är bra för mig, fungerar bra. Sen sa dem typ att jag inte kommer växa mer. Det var dåligt, tycker jag. Nu är jag 167. Och jag vet inte vad jag ska skriva, för det är liksom ingen mening, när jag varken är engagerad eller någon bryr sig :D

Kan vi pratar om kvarkar? Svarta hål? Och annat äckel i rymden som ger mig ångest.

Btw, min mamma är riktigt jobbig och dryg just nu. Jag tycker synd om henne och försöker vara en bra dotter så ofta som möjligt, men hon fattar inte att det är jobbigt för en femtonåring att ta det ansvar som hon inte klarar av tillslut för att ingen hjälper henne. Och att jag får vara mamma för typ två elva åringar. FAN VAD JAG BLIR TRÖTT, JAG SLUTAR SNART ATT BRY MIG. JAG VILL BARA SOVA, LÄSA, FOTA, OCH ÄTA GODIS. OCH HA EN EGET LITE BARN, EN BEBIS. SKOLAN SUGER OCH FAN.

Hej då. Tack för att du läste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0