:3

Som ni ser har det gjort som på min blogg. Det är inte jag som har gjort det, jag kan inte sånt, och är dessutom alldeles för lat. Nej, det är min underbara, fullständigt kreativitetssprutande vän Evelina som har gjort allt detta! Visst har hon gjort det fint? Så jag vill passa på att tacka dig, älskling, för att du gjort allt detta. Tack så jätte mycket. Verkligen, jag menar det av hela mitt hjärta, och det vet du.

Som ni ser står det " books", " movies" och "picture", det är alltså temat på min blogg för att jag ska bli mer aktiv. Så jag ska börja göra film-och-bokrecensioner och forsätta mer foton. Ni kan nog snart vänta er en bokrecensioner för jag håller på att läsa " Hajen" av Peter Benchley, och har bara en dryg fjärdedel kvar.

Så Tack För Att Ni Läser Och Kollar Här.

Passa på att kolla upp Evelinas blogg: http://delightcity.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Noah

sv; Tack Jesus, jag älskar dig! <3

2011-06-06 @ 12:55:18
URL: http://delightcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0