Halli hallå... vill att det ska rimma så...hej och hå...?

Hejsan du som läser detta... Någon? Eller?
Wtf, skit samma, jag antar att det där är rejält jobbigt, när jag håller på med sarkasm, som inte är rolig. För * host* tro det eller ej, jag kan vara rolig ;D * Host.*

Tja, men nu sitter jag här vid datorn, lyssnar på den åh så vackra Harry Potter musiken, som är mig så kär. ;33 Ärligt talat sitter här och njuter inombords. Ganska härligt.  Åh, nu doftar det ljuvligt här. Mama bakar maränger, så, hihi, mums. Men i alla fall. Jag sitter och väntar på mina vänner, alltså *host.* mina "internet" vänner. <3  Men tyvärr är jag otroligt uttråkad och trött. Har ni tänkt på en sak? Ju mer man sover dessto tröttare blir man... Det är riktigt mindfuckande... Som t.ex här om dagen, var det... tisdag..? Ja, eller tja, jag gick inte och la mig förrän HALV ÅTTA på MORGONEN.  Grejen var att det inte alls var jobbigt att vakna och gå upp sedan, förvisso vid elva, men jag gick upp. Sedan på onsdagen, eller rättare sagt torsdagen så gick jag och la mig, hm, tjugo i två? Typ. Och gick upp halv tio. Var astrött. Alltså riktigt jävla pisstrött. 

Another subject. Jag åker till England på Tisdag ;3
Till Brighton, där min gudmor bor. Jag ska bo hos henne i två veckor. Ska bli riktigt najsigt, har saknat henne. Och så funderar jag på att klippa mitt hår kort. Alltså kort. Riktigt kort. Typ, eh, killkort. Och, som vissa av er vet, probebly bara du Maro, så har jag inga ögonbryn, eller ju de börjar växa ut nu igen, men jag har rakat dem under, tja, tre veckors tid eller något sådant. Alla vuxna tycker det är fruktansvärt konstigt. Men, hey, wtf. Mitt fejs. Så håll käften. JAG gillar det. SÅ fucking bry er inte om det. IT ONLY MATTERS TO ME! 
Hatar när folk är så jobbiga och bara hatar hur man ser ut. Min mamma och gudmor vill t.ex inte heller att jag ska klippa av mitt stora tjocka hår, but again, IT ONLY MATTERS TO ME. Sköt er själva och skit i andra, eller skit åtminstone i hur jag SER UT. NI SKA ÄLSKA MIG LIKA MYCKET I VILKET FALL SOM HELST. Och när jag nu inte har sånt där toppen självförtroende, borde då dessa vuxna inte stå upp FÖR mig istället för att vara EMOT mig?! Grr :c


Nu har jag i alla fall lättat mitt hjärta lite. Det känns ganska bra. Tack för att du läste <3

Känner också att jag borde göra min blogg lite mer aktiv efter att min älskling Evelina <3 har fixat den så fint till mig. Men jag har typ 8 böcker på g... Om inte fler... Geez, läser aldrig en bok i taget ju. Men ska försöka sikta på att läsa ut Hajen. ( som förövrigt har sugit men tror det börjar bli lite spännande med hajen nu, hoppas på  det)
Så ska jag försöka fota mer, OCH lägga upp bilderna här. Och måla mer. Nu har jag satt upp lite mål här ser jag. Ohh. Men let's face it, jag kommer inte kunna hålla det, inte utan dig som läser detta, inte utan din hjälp. Så eh. It all depends on you now. You're the chosen one. Så om ni vill att jag ska bli mer aktiv, kan ni väl vara snälla att uppmuntra mig lite? Liksom, få igång mig? Hm? Det kanske är för mycket begärt, förlåt i så fall. Annars Tack På förhand.

Your truly ( nooooooo) Elin/ Rövfejs/ Beth
<3


Kommentarer
Postat av: amanda

oh, fattar inte hur du vågar raka av dig ögonbrynen :oo mina ögonbryn är typ mitt allt. x3 alltså på riktigt, alla vet det, hahaha.

men du är fin ändå c: <3

2011-07-22 @ 15:59:27
URL: http://mandaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0