LH träffen

Jag har ju varit på LH träffen den här veckan, den 4 - 6 januari, och det var första gången jag var på en LH träff, alltså också första gången jag träffade alla. Och jag har haft så himla roligt. Fast den första dagen var jag dock blyg och tyst, men det släppte framåt natten, eller kvällen. Mitt tåg kom fram typ 12.12 och då stod Drom, Em, Katie, Gin och Azzy och väntade på mig. Maros tåg var en halv timma försenat, men innan henne kom Bella tror jag, eller kom Maro, först? Nej, det var Bella. Första dagen, kollade vi på Harry Potter och de vises sten, och alla pratade och kommenterade hela tiden, vilket var väldigt roligt, jag var dock tyst, för det mesta, sen på natten spelade vi ett spel som Bella hade med sig, hon hade fått det av sin kompis som  hade gjort det själv, och omg, var roligt det var. Då släppte jag loss mer, eller vad man ska säga, och då blev det mycket roligare. Em och Drom var ett lag, jag och Katie var ett lag, och Azzy var själv, Maro och Gin läste frågorna och Bella tittade på och förklarade hur man gjorde. Em och Nikki vann, typ överlägset. Jag vet inte om vi kollade någon mer film men under de tre dagarna såg vi Harry Potter och de vises sten, Harry Potter och den flammande bägaren, Pirates of the Caribbean, The Dark Knight, vi började titta på Harry Potter och halvblodsprinsen, men alla däckade för klockan var typ halv fyra, fyra på morgonen, var väl typ bara Azzy och Gin som såg den. Men ialla fall på tisdagen eller det var ju onsdag morgon då, men det var flera som inte gick och la sig förrän typ 7, jag vet inte vad de höll på me hela natten de började iallafall spela monopol jag var med lite då, men orkade inte så länge så jag gick och la mig. På onsdag vaknade jag typ tio i tio, då skulle några åka och hämta Zara på stationen. Det var Drom, Bella och Katie som åkte dit. Jag, Maro, Gin, Azzy och Em var kvar. Men både Em och Azzy sov till typ tolv eller nåt, jag vet inte.

 

Jag hade iallafall så himla roligt, och allt var så bra, och jag saknar alla så mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0