Hpmf

Håller på att ladda in bilder nu, och det krånglade. Lh, laggar, fan, som vanligt, ingen pratar med mig, jag är hungrig och grinig som fan och vill skicka bilder till Maro. Sen måste jag snart lämna datorn till Jakob, och fan, hinner ju inte göra något när ALLT TAR SÅ JÄVLA LÅNG TID OCH BARA LAGGAR OCH KRÅNGLAR. FAN FAN FAN. OCH SKOLA IMORGONM ORKAR INTE, VILL VARA HEMMA ROLLA, OCH SOVA OCH GÖRA INGENTING, FAN. JAG ORKAR INTE MED ALLT. NU SITTER JAG JU FAN VID DATORN BARA FÖR ATT SITTA HÄR, JAG HAR FAN INGET ATT GÖRA. OCH FÖRLÅT, FÖR ATT JAG ÄR SÅ JÄVLA JOBBIGT OCH DUM OCH KLAGAR PÅ ALLT.

Jag hade tänkt ladda upp bilder. Fotade idag. hännge upp snäckor och musslor i träd och försökte vara kreativ och så bara går det åt helvete. Buhu, vill vara med nån, vill vara lite och leka, och se på Landet för längesedan, och äta pannkakor hela tiden  och typ ha kul och typ slippa veta att det finns människor i världen som har det så för jävligt och att det dör så många varje dag och att vi försör jorden och typ skiter i det. KLYSCHIGT JAG VET, MEN DET VAR LÄTTARE FÖRR.

Nu var det klart med bilderna. De kommer nog hit sedan. Och om det finns nån som läser, så tack, och puss och kram till dig.


Kommentarer
Postat av: Amanda aka Theoden 8D

Jag kollar din blogg typ varje dag, jag väntar på bilderna från LH-träffen :3

Och, Landet för längesedan <3

2011-01-24 @ 19:46:59
URL: http://mandaworld.blogg.se/
Postat av: Maro? (:

Vi ska fota :D <3

2011-01-26 @ 22:12:18
URL: http://delightcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0