Sportlov

Idag, måndag, är det första dagen på mitt sportlov. Jag är i Branäs som ligger i typ Värmland tror jag. Vi kom hit igår och åkte lite skidor på kvällen. Det är första gången jag åker skidor som det räknas i alla fall, och jag kan inte åka skidor så jag grät och var sur och ville inte. Men sen, senare på kvällen hade vi det mysigt, åt gott och hade roligt. Vi såg på Sällskapsresan II – Snowroller, och det var väl rätt roligt. Idag åkte vi också skidor, lite mer den här gången. Det var läskigt,  men alla höga backar. Det var inte så jätte roligt. Nu har vi iallafall ätit och de andra har åkt ut igen,men jag ville inte, så jag fick stanna hemma och låna pappas dator. Nu ska jag försöka lära mig att blogga intressantare, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Evelina :D

sv; Ja, verkligen!

2011-02-16 @ 16:51:34
URL: http://delightcity.blogg.se/
Postat av: Evelina :D

sv; Ja, verkligen!

2011-02-16 @ 16:51:34
URL: http://delightcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0