Onsdagen den tjugonde oktober.

Blä, allt är asjobbigt. Gymnasie, askul, woho, så känns det ju nu. Inte. Och jag har träningsvärk i hela kroppen, så det känns som om jag har  brutit revbenen, det är riktigt behagligt, dessutom får jag allt att låta mycket värre än vade det är. Mjö, buhu, jobbigt. Men nu förtiden tittar jag ju alltid på Hairspray på morgonen innan jag går upp, tihi, den är bra, haha, och låtarna sitter i min hjärna hela dagarna i ända. Har tänkt på en sak, för att motivera mig mer i min meningslösa blogg, som 1-2 personer läser, tänkte då att jag, varje dag, ska ladda upp ett foto jag har tagit, gammalt, fult, spelar ingen roll, bara ett foto. Eller? Jahh, men jag måste lägga mig nu, så får skriva mer imorgon men här är iallafall en bild.

Hos mina

Btw, fyller år på måndag.


Kommentarer
Postat av: Death Stone (LH)

Haha, Hairspray <3

Grattis i förskott i alla fall <3333

2010-10-24 @ 10:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0