Öh? [ 6/ 10]

Så, idag har jag orienterat. Startade 8.47. Var klar 10.45. Är förkyld, så jag dog lite under sista halvtimmen, när jag [med min dåliga kondition] sprang så mycket jag kunde, för då fick jag värsta problem med att andas. Dålig lungkapacitet frågetecken. Sen tog jag bussen till stationen och cyklade sedan hem. Skönt, även om jag mådde piss, och frös så jävla mycket efter jag hade duschat. Sen försökte jag sitta och läsa läxorna och somnade nästan. Inte för att läxor är tråkigt och jobbigt, utan för att jag var så utmattad. Ah, bra kondition, Elin. Jag tog typ 12 av 13 kontroller fast stämplade fel på en, men jag tyckte det gick ganska bra. Får väl bara vänta och se vad jag får för betyg. I tisdags ialla fall, så var jag i kyrkan. Är där varje tisdag och hjälper till i en grupp med tio barn som pysslar. De är i åldern 6-9. Åh, de är så gulliga. Så förra tisdagen var jag sjuk, och nu i tisdags frågade en tjej: "Elin, varför var du borta förra gången?" och när en annan kille frågade och jag sa att jag var jätte förkyld och hade mycket läxor, då svarade han: " Läxor? Jag trodde du var vuxen." Fina barn. Men det finns en liten, liten kille där. Han är bara 5, han ville leka med mig, så jag satt mest och lekte med honom hela tiden. Åh, han är gullig. Sen spelade vi hockey med en typ pinne och en stor plast mutter. Han vann, men 9-1. Sen ville han inte sluta när hans pappa kom för att hämta honom, så vi ska fortsätta nästa gång. När han åkte sen vinkade han värsta mycket åt mig också. Åh, sånt får mig att bli lycklig, känner mig uppskattad, att jag behövs och så. Sen väl hemma igen, fick vi äta glass med maräng och hemmagjorde chokladsås. HM, MIN FINA MAMMA.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0