Hej.

Idag har jag, ja, vad har jag gjort idag?

6.18[ish]: Gick upp.

6.30: Åt frukost.

7.12 :Gick och gjorde mig i ordning.

7.37: Tittade på tv.

7.50: Försökte göra lite läxor, misslyckades.

8.09: Skällde på min bror för att han inte var klar och inte hade borstat tänderna.

8.12: Cyklade med min bror, ner till skolan.

8.17: Kom till skolan.

8.25:Matte, det var jobbigt, snörvlade as mycket.

9.15: Matte lektion slut.Rast till 9.40

9.40: Bild, det var kul, gör ansiktsmasker i gips, har sågat bort näsan på min och gipsat över så nu är den slät och fin och har en en näsa. Kerativ Elin? I don't know.

10.00 Biologi, blir lätt lite fnissit när han har sexualkunskap.

Äsch, orka med det där längre. Slöjden blev inställd, ganska skönt, vi fick sluta en timme och tio minuter tidigare. Sen ledde jag cykeln hem. Sen gjorde jag klart matteläxan och engelskaläxan. Sedan spelade jag gitarr, och så gick det hur bra som helst, kunde sjunga till. Och tro mig, har ju svårt som helst för det, men det gick. Kan i och för sig bara spela en låt. Men ändå, det gjorde mig glad. Blev lite stolt över mig själv.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0