Hej Hopp, Galopp.

Så, ja, idag har jag fotat. Mycket. Med mina syskon. Gör ett kollage till min mamma, som fyller år nu i veckan. Och det har gått ganska bra. Men imorgog är det måndag, skola, blää, orkar verkligen inte nu. Vill bara ha lov, för det är ju så hilm skönt att inte göra någonting alls, eller hur? Men, men, det blir värre innan det blir bättre. Just nu sitter jag bara här och lyssnar på Marilyn Manson. Vi har haft gäster, morfar, och andra vänner. Hm, det var mysigt. Borde gå och lägga mig tidigt idag. Sov inte mycket igår. Så imorgon, är det skola, börjar 8.25. Ska cykla dit, inte långt alls men det går snabbare, men slutar inte förrän 15.30... Lång dag. Skulle hellre vara hemma och bara läsa " Var är Alaska?" eller " An Abundance Of Katherines" eller något annat.  Men det blir säkert kul imorgon... Och sedan ska jag fortsätta med kollaget till min mamma.

Hörs väl, du som läser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0