Hej

Ja, idag har det varit en ganska bra dag. Hade kul med min klasskompis, fram till lunch typ, för då gick hon iväg på stan. Så i bamba satt jag med typ fem andra tjejer i  min klass. Och det som hände här var dumt och konsitgt, jag kände mig värsta elak och tyken, men för att förklara detta måste jag rita lite bilder och ladda upp.

Så, ja, jag sitter där den lila pluppen är. Och så frågar hon som sitter i mitten på andra sidan om jag inte vill sätta mig så att jag är vid samma bord, typ... Då bara jag sjuter ut stolen, reser mig och gå och sätter mig här:

Och säger ingenting, så jag antar att jag verkade värsta sur och konstig. Haha. Dum jag är. Men sedan så fick jag massa beröm för giraffen jag gör i lera på profiltiden så då blev jag glad och generad, och sen fick jag beröm för en skiss till slöjden också. Ja, as bra.


Kommentarer
Postat av: Maro? (:

sv; Nej, dem är ifrån We Heart It, det står i kategorierna x) <3

2010-10-16 @ 21:39:34
URL: http://anepicage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0