Åh, kul...

Loggade just in på msn, och det första jag möts av är :asså jag fattar inte vad du pratar om inte konstigt att du inte har några vänner xd noppa öronbrynen btw, kanske muschen oxå kyss och smek bebis och klipp dig btw ..du fråga hur min dag hade varit och jag svara, bra, har piercat mig problem? dampbarn

Känns ju jätteroligt, också för att det är just de sakerna jag ser när jag tittar i spegeln, och hoppas innerligt att ingen annan ska se, att jag bara ser sånt själv, att andra inte lägger märke till det. Vilken kick av självförtroende jag fick nu.

Annars har jag haft en bra dag, skrattar riktigt mycket i skolan och sms:at med Maro, så livet kändes bra.

Orkar inte blogga mer nu, kanske skriver något mer senare, jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0