2/10 2010

Tja.

 

Idag skulle vi på ingejörssak på Chalmers och det började klockan tio på morgonon. Jag vaknade av min mobil, tjugo i sju på morgon, somnade om, vaknade tio minuter senare, stängde av mobilen. Sov tills pappa kom och väckte mig, runt åtta, och kunde verkligen inte gå upp, så sov tills jag verkligen var tvungen att gå upp. Sedan åt jag frukost, gjorde mig i ordning och sedan bar det av till Göteborg. Grejen höll på en timme ungefär, och ja, det var väl ganska kul, är egentligen för lite mindre barn, men är upp till fjorton år, så visst. Sedan gick vi till en musikaffär och min lillebror testade på elbasar och lite sådant, sedan gick jag och pappa till Bokia, Haha, såg "The Bro Code", Barney Stinson, How I Met Your Mother, lol, fint. Sedan vidare till Kjell & Co... Sedan åkte vi hem, vi var hemma halv två. Jag och min lillbror la oss i soffan och läste musikmagasin och pappa gjorde pannkakor... Mm, gott. Mamma var och handlade och min syster var på ett köpcenter...Ja, sen städade jag lite i mitt rum, åh, ja, fotade lite, sen har jag inte gjort så mycket mer. LH och Msn, typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0