Vad jag fick i julklapp

Fick jag från min gudmor Eva

Det är örhängen som föreställer hundar.. tror jag. Jag fick dem av min gudmor Eva. Jag fick även detta av henne :

Det är en resa till England, för hon bor där. Så i sommar ska jag åka dit.

Av mamma och pappa fick jag:

Min iPod är en tjej, det står "Start her" :) Men jag har inte bestämmt vad hon ska heta.

 

Av min lillasyster Clara fick jag:

Hon har alltså gjort en filt till mig, se så fin den är!

Av min lillebror Jakob fick jag:

Och av morfar fick jag :

 

Jag  har tagit alla dessa bilder idag, och my god, blir inga bra bilder idag, nästan alla är suddiga, och förut var jag ute och fotatde himlen som var helt rosa och det var jätte fint, och så blev bilderna suddiga. Surt.


Kommentarer
Postat av: Maro? (:

den med svanen var ju shita vacker :D

2011-01-01 @ 15:22:26
URL: http://delightcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0