Julafton

Den här julen är jag riktigt nöjd med. Har aldrig riktigt lagt ner tid på att köpa julklappar till familj tidigare, men i år har jag verkligen hittat vad de vill ha. Och det är så kul att ge bort julklappar när man vet att mottagaren blir glad över det, att de har önskat sig det! Sen har jag fått massa saker också! En iPod Nano! Gissa hur glad jag är för den!!! Har inte haft någon mp3 på typ flera år, och nu fick jag en, och jag som trodde att de var helt slutsålda. Så nu är jag glad! En riktigt bra julafton har jag haft. Är nog en av de bästa jularna.

Och god jul till alla er som skulle få för er att läsa detta! Hoppas ni har haft en lika bra jul som jag! Och tack för att ni läser eller tittar på mina bilder här! Verkligen, stort tack! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0