Hej

Okej, nu tänker jag bara skriva ett inlägg om det jag vill.

Ni kanske inte vet det men jag har AD/HD och just nu läser jag en bok " Flickor med AD/HD" och det är rätt jobbigt att läsa, för att men känner igen sig i en del saker. Läste igår och grät. Men skit samma.

Nu längtar jag i allafall till den 4 januari, för då ska det antagligen vara lh-träff, och jag har aldrig varit med tidigare, och får nog det den här gången. Och jag vill verkligen ha riktiga vänner nu, som jag kan umgås med och som förstår mig. För jag umgås inte direkt med någon på fritiden, bara i skolan, och det är ganska jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Maro? (:

Ska bli så underbart att få träffa dig Elin! <3

2010-12-24 @ 21:11:16
URL: http://anepicage.blogg.se/
Postat av: Luna

Jag önskar att jag fick komma.

2010-12-31 @ 18:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0