Fredag

Okej, jag ska försöka att skriva ett bra inlägg, men jag kan inte lova något.

 

Dagen började med att jag gick upp och tvättade håret. Sen när klockan var runt 7 gick jag för att väcka mig bror, och jag var väl störande så han attackerade min med sina naglar och rev mig i ansiktet. Detta resulterade rivsår i ansiktet.  Funderar på att lMen ja idag i skolan har vi övat med luciatåget hela dagen, jag har inte haft några andra lektioner, fast när de andra hade franska hade jag rast så jag gick in och pratade med min lärare och hon pratade om mina betyg med mig. Hon sa att jag troligtvis kommer få mvg nästa termin och att jag helt klart är bäst i klassen. Då blev jag typ förvånade och glad, det känns bra. Och det var roligt med lucia genrepen, det gick bra och vi fick sluta typ halv två och alla andra i min klass som inte går i kören slutar 15.10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0