♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.

Haha, klockan är 08.20, jag gick upp typ 07.45, så, jag har inte ätit än. Men jag kan väl skriva vad jag åt igår.

Igår vaknade jag 12, och det var inte mening, jag sover aldrig så länge, men mamma var och handlade och det var bara min lillebror, och nej, han väcker inte mig. Men till frukost ( typ 12.30) åt jag en skål med vaniljyoghurt med flingor och russin + två mackor med ost, tomat och citronpeppar, och jucie till det. Runt två, eller något kanske åt jag typ lite ananas och en saffransbulle men vaniljkräm. Till middag, runt hal åtta, åt jag biff med klyftpotatis och sallad. Sen fikade; pepparkakor, bulle och saft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0