♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Hej.

Jag heter Elin och är femton år gammal. Jag går nu i niondeklass och bor i Kungsbacka. Min klass är en kulturklass, vilket betyder att vi är knasigare än andra klasser. No, not really, but kind of. Vi inriktar oss på bild och musik, tidigare även drama, så två timmar i veckan har vi profiltid och de andra klasserna  har då typ SA, alltså självstädigt arbete. Jag är mycket intresserad av foto och konst i allmänhet. Jag har en egen systemkamera, en Canon EOS 450D, som jag är väldigt glad över. Jag i konst på fritiden och är även i kyrkan och hjälper till med barn som pysslar, det är väldigt roligt och så snälla och söta barn.

Ja, jag hinner inte skriva mer, det är min presentation för stunden iallafall.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0