Juldagen

Ja, idag var jag ute och byggde på en snögrotta tillsammans med mina småsyskon. Och jag menar visst, kanske vissa tycker det är dumt och fånigt med en femtonåring som leker i snön, men wtf,det är jul och jag tycker väl att man aldrig blir för gammal för snön. Iallafall när jag kom in märkte jag att min fot, eller vristen hade svullnat upp jätte mycket. Konstigt, för jag hade inte märkt något under tiden jag var ute och det gjorde inte ont, och det gör det inte nu heller, känns bara lite konstigt när jag går. När jag kom in var klockan runt kvart i fem, och min vrist är fortfarande svullen, nu tre timmar senare.

Jag tänkte att jag kanske skulle fota mina julklappar och lägga upp här, men vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0